Košík

Rýchle hľadanie

MIVV - koncovky a výfukové systémy

MIVV - koncovky a výfukové systémy

O spoločnosti

Spoločnosť MIVV sa špecializuje na vývoj a výrobu výfukových systémov pre motorové vozidla ako pre prvovýrobu, tak aj pre aftermarket.

Od založenia v roku 1970 zažíva neustále obdobie rozvoja až k dnešnej priemyslovej skupine, ktorá je prítomna vo viac ako dvadsiatich krajinách v Európe i mimo nej vďaka svojím distribútorom.

V súčasnosti spolupracuje s prestížnymi svetovými motocyklovými spoločnosťami ako je YAMAHA, DUCATI, APRILIA, MOTO GUZZI alebo DERBI.

 

Spoločnosť MIVV vyvinula a ďalej pracuje na mnohých projektoch na OEM poli. Napríklad rada DUCATI Monster, 996, 748 a Multistrada sú vybavené výfukmi MIVV, ďalej Moto Guzzi – California a Nevada, Derbi Senda, Aprilia Scarabeo, RSV1000, RS125 a Pegaso Strada 650.

Bez týchto skúseností by nemohli plánovať a vyrábať inovatívne výfukové systémy, ktoré presne spĺňajú požiadavky výrobcov motocyklov. Na strane MIVV je veľká vôla po neustálom zlepšovaní procesov a výrobkov kombinovaná s odhodlanosťou a vášňou k produktom, vďaka tomu dosahujú svoje ciele na všetkých svetových trhoch.

Výzva, ktorej denne čelia, je dodávať:
„výfukové systémy najvyššej spoľahlivosti, ktoré zároveň garantujú optimálny výkon a prinášajú veľké emócie“

Technológia

Výfuky MIVV sa vyrábajú zo zameraním na najlepšiu možnú výkonnosť (tak ako na kvalitu a spoľahlivosť, tak  na výkon a emócie). Preto sú konštruované pre najvyššiu možnú efektivitu pre každý jednotlivý typ motocykla.

Kvalita zvuku sa špeciálne študuje, aby výsledkom bol veľmi športový zvuk, ktorý navyše zdôrazňuje charakteristiku motora.

To je možné za pomoci moderných počítačových metód používaných inžiniermi spoločnosti MIVV.

Know-how spoločne s modernými technológiami zaručujú produkt s vysokou výkonnosťou a skvelým dizajnom. Tieto charakteristiky sú nevyhnutné, pokiaľ chcete dať motocyklu tu pravú energiu a zároveň vyzdvihnúť jeho štýlové prvky.

Výskum a vývoj

Aktivity výskumu a vývoja sú podporované najnovšími meracími zariadeniami.

R&D oddelenia zaberajú plochu 500m2, ktorá obsahuje dve dynamické testovacie lavice pre meranie výkonu a krútiaceho momentu motocyklu i motora.

Vďaka vyspelým softwarovým systémom, vrátane simulačného softwaru, je možné vyvinúť správny produkt s ohľadom na všetky požadované parametre výfukového systému každého jednotlivého vozidla.

R&D oddelenie je ďalej vybavené poloakustickou komorou, kde možno
skúmať zvukové merania v kontrolovaných podmienkach.

Hlavné typy merania pri vývoji výfuku:

a) Výkon výfukového systému:
- krútiaci moment a výkon na zadnom kolese, diagnostika tlaku výfukových plynov
b) Akustické merania
- hlukové skúšky, testy kvality zvuku výfukového systému
c) Vibračné merania
- meranie hlučnosti spôsobené vibráciami 
d) Teplotné merania
- pomocou termočlánku a infračervenej termografie

Konštrukčná fáza začína priemernou numerickou simuláciou výfukového systému pri očakávaných podmienkach, ktoré najlepšie imitujú skutočné podmienky. Pomocou získaných výsledkov sa vyrobí prototyp výfukového systému, ktorý je ďalej upravovaný podľa experimentálnych výsledkov získaných na testovacej lavici a sérií phonometrických meraní. To neskôr umožňuje kalibrovať celkovú hlučnosť podľa zákonných hladín bez obmedzení výkonnosti výfukového systému. Analýza kvality zvuku za použitia spektrálneho analyzátora sa robí pre kalibrovanie zvuku za účelom nájdenia zvuku, ktorý je príjemný a atraktívny pre zákazníka = kvalita zvuku.

Teplotné merania pod zaťažením sa prevádzajú  za účelom odhalenia možných problémov v tepelne najvyťaženejších miestach výfukového systému.

Nakoniec je celý výfukový systém podrobený cyklu životnostných  testov pre zabezpečenie a overenie spoľahlivosti po celú jeho dobu životnosti.



Podpora  na  trati

Najlepšie riešenia sa získavajú na pretekárskej trati.
Do pretekárskeho sveta sa nedá  vstúpiť, pokiaľ nemáte nevyhnutné technické znalosti, ktoré sú bezpodmienečne nutné i pri vývoji technicky vyspelého výrobku. Skúsenosti získané vývojom výfukových systémov a veľká chuť mať pretekárske úspechy umožnila firme MIVV vstúpiť medzi elitu i v tých najväčších a najprestížnejších pretekoch.
MIVV sa zúčastní kolotoča Moto GP. Je oficiálnym partnerom továrenského tímu Repsol Honda, s ktorým získal v roku 2006 titul majstra sveta.
Firma taktiež podporuje tím CtbkCorse na svetovom šampionáte Endurance.
MIVV je partnerom i v oblasti motokrosu, endura a motardových pretekov. Podporuje napr. tímy NRT Racing – Hard Bike (MX, Taliansko), GSE Racing Team (enduro, Taliansko) a v oblasti motardov sú to Suzuki Supermotard a TM Racing Factory.

Sortiment

Rada Sportline

SUONO

Rada SUONO

je výsledkom využitia skúsenosti MIVV zo sveta MotoGP a práce tímu „Marabese“ – tímu talianskych dizajnérov, ktorí pracujú v motocyklovom sektore.

Inovácie – perfektné kombinácie inovatívneho vzhľadu a najnovších technológií. Parádny  výrobok, inovatívny vzhľad, výkon bez kompromisu.

Dizajn – prii navrhovaní rady SUONO bol Marabese Design tím inšpirovaný myšlienkou, že zvuk vychádzajúci z motora by mal umožniť komukoľvek, kto počúva, predstaviť si, že je to „hlas“.
- táto interpretácia bola základom dizajnu rady SUONO, vďaka ktorej jej bolo umožnené navrhnúť, skonštruovať a vyrobiť.

 

Technické a mechanické prvky
- najlepšie dostupné materiály pre čo najnižšiu hmotnosť
- titan s hrúbkou steny 0,6mm, len 15% hmotnosti
- karbonové koncovky so špeciálnou povrchovou úpravou proti vysokému tepelnému zaťaženiu
- systém absorpcie hluku špeciálne vyvinutý pre zníženie hlučnosti práve vo vysokých frekvenciách
- odstrániteľný „dB killer“ pre zaistenie a splnenie noriem a zároveň pre vychutnanie si neuveriteľného SUONO „hlasu“
- špeciálne pevnostné nerezové nity
- CNC obrábané nerezové púzdra pre optimálne spojenie s pripojovacími trúbkami
- karbonová objímka vysoko odolná proti mechanickému napätiu

Novinka 2009

SUONO FULL TITANIUM

hmotnosť koncovky o ďalších 45% nižšia
ako SUONO štandard
ideálna voľba pre preteky
hmotnosť koncovky len 1,2kg
dostupnosť v priebehu roku 2009


PERSONALIZE YOUR SUONO
možnosť dodať koncovku s nápisom podľa voľby zákazníka
dalšie informácie neskôr
GP
Guľatý krátky tlmič výfuku, väčší priemer výstupného otvoru pro vydvihnutie pretekárskej charakteristiky, odnímateľný dB killer, všetko zaisťuje vylepšenie výkonu motora a GP vlastnosti – vzhľad, zvuk a výkon.

GP má Európsku homologáciu a je výsledkom dlhého a detailného výskumu a vývoja R&D oddelenia.

GP se dodáva v prevedení Carbon alebo Titan
OVAL
Klasická konfigurácia dostupná pre všetky populárne motocykle.


OVAL sa dodáva v prevedení Titan, Carbon alebo Nerez.

Všetky modely sú homologované pre cestnú premávku  a sú vybavené dB killerom.

Ideálny kompromis medzi cenou, dizajnom a výkonnosťou.

Vysoká spoľahlivosť.
X-CONE
Najmodernejšia technológia a „old school“ dizajn – to sú prvky výfukových systémov X-CONE.

Sú najlepšou voľbou pro Naked a Retro modely, kde kónické koncovky vypadajú štýlovo.

Vzhľad 70. rokov.
Vysoko odolná AISI 304 nerezová oceľ.
Hrúbka steny 0,8mm.

Kompletné systémy POWER
Kompletné výfukové potrubia vrátane „zvodov“.

POWER line ponúka detailné estetické riešenia a dva tvary:
- štandardný
- zvýšený s odstránením  stúpačiek spolujazdca (vhodné pre okruhové nasadenie)

Dostupné v homologovanom i pretekárskom prevedení.

Tieto kompletné systémy vyvinuté pomocou skúseností z pretekov ponúkajú maximálnu možnú výkonnosť.

- kónické trubky
- výrazná úspora hmotnosti
- vynikajúcí výkon a krútiaci moment
- produkt pre profi, amatérov a poloprofesionálov
- použitie najlepších dostupných materiálov na trhu

Rada CITY RUN

Rada bola vytvorená pre zvýšenie výkonu štvortaktných skútrov nad 50cc.

Výfukové systémy CITY RUN majú európsku homologáciu (bez dB killeru).

Použité materiály sú Carbon, Titan a Nerez.

CITY RUN sa dodáva s klasickými oválnými a guľatými koncovkami, ale taktiež s novými a exkluzívnymi typmi GP a SUONO.
Rada STRONGER
ENDURO – MOTARD – CROSS
QUAD – ATV

MIVV STRONGER line pre motokros, enduro a supermoto je vyvinutá s cieľom dodania maximálneho zvýšenia výkonu v celom priebehu výkonovej charakteristiky. Krivka je vždy vyššia než s originálním výfukovým systémom. Výfuky splňajú závodné predpisy vrátane hlukových limitov.

Špeciálnym cieľom výfukových systémov pre motokros je zaistiť najlepšiu výkonnosť v nízkých a stredných otáčkach bez poškodenia výkonovej krivky vo vysokých otáčkach.

STRONGER line sa dodáva ako „slip-on“ koncovka alebo ako kompletný výfukový systém.

MIVV STRONGER line pre QUADy a ATV bola vyvinuta pre fanúšikov štvorkoliek a pre profesionálnych jazdcov, ktorí požadujú zlepšenie výkonu svojich strojov. Tieto výfukové systémy zabezpečujú výraznú úsporu hmotnosti a „cool“ zvuk.
Viac na www.mivv.it

Rýchle hľadanie

Vyhľadanie podľa motocykla

Doba do uzávierky objednávok

Kurýr na Slovensko: 17 hodín 37 minút

Katalóg podľa výrobkov

Celý obsah tohoto webu je chránený autorským zákonom.a jeho kopírovanie bude trestne stíhané.